Senyum Senyum selalu

Senyum Senyum selalu

Friday 28 August 2015

Kelebihan Air Syifa' untuk menjalankan kehidupan harian kita




Assalammualaikum. Hari ini saya nak berkongsikan tentang minuman Air berakali yang bagus untuk tubuh badan kita. Yang dijamin bersih 100%. Saya juga salah seorang dari taster untuk air ini. Saya mengamalkan minum air diberi nama Syifa' ini untuk runtingan harian saya. Alhamdulillah tiada masalah. Elok untuk diguna tujuan perubatan. Kerana air ini telah dibacakan ayat-ayat Al-Quran & Doa-doa Syifa'. Air ini baru sahaja dipromosikan. Saya sudah hampir 3 bulan mengamalkan minum air syifa ini. Dan membawanya air ini ke pejabat. Air ni memberikan saya tenaga. 



Baru-baru ini pakcik saya dapat order air syifa' ini sebanyak 30 botol. Alhamdulillah rezeki. Jika ada sebarang pertanya boleh terus Email saya. Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment